Suhted meediaga. Ideede ja eesmärkide turundus ning reklaam. Pressikonverentside oskuslik läbiviimine. Samuti professionaalne ja silma hakkav pressiteate- ja artikli koostamine. Blogide kasvav ja abistav roll turunduses. Avalik esinemine: enesekontroll, mõjususe kasvatamine, vajaduste selgitamine, olulise rõhutamise oskus, enese kuulama „sundimine." Õigete ja üheselt tõlgendatavate signaalide saatmine.
Märksõnad: Meediakanalite tutvustus ja tööpõhimõtete selgitus (võitlus tähelepanu eest); meediasuhete korraldamine (kuidas, kes, millal ja mil moel); hea meediakampaania alused (meediapeks ja meediapai, „meediahoolikud"); mida meediaga suheldes teha ei tohi; imago roll eesmärkide saavutamisel, kuidas seda kujundada ja suunata; tulemuslike meediakontaktide loomine, hoidmine ja nende oskuslik „toitmine".
Pressiteate koostamine (eesmärgid, infokanal, sihtgruppide valik); hea turunduse alused (reklaam): fotode kasutamine, värvid, kirjastiil, sõnum, sihtrühmale adresseeritus; mõjutamine turunduses: liialdamine, meelitamine, hirmutamine, faktide valiku edastamine, seksuaalsuse rõhutamine, grupile apelleerimine; reklaamikeel ja reklaamikanalid: millal ja mida kasutada - SWOT (ajalehed, ajakirjad, televisioon, raadio, internet, välimeedia).
Turu-uuringute meetodid ja turundustegevuse tulemuslik juhtimine; blogide kasutusvõimalused (blogid kui müügikanalid, blogid suhtekorralduses, sotsiaalsed võrgustikud, blogid-enam kui lihtsalt veebipäevik); erinevad avaliku esinemise vormid; ettekande eesmärgid; esinemise alustamine ja lõpetamine; esinemise ettevalmistamise ja visuaalne toetamine; enesekindluse kasvatamine; auditooriumi valdamine ja vastuvõtjate mõjutamine; kehakeele mõju esinemisele.
PR-trikid; riietus ja muud imagoloogilised tegurid (mida, kuidas, millal); „ideede müümine"; kabinet, saal, mikrofon, kaamera; hirm, „mälulünk", paanika, apaatia, rambipalavik; väitlus: intervjuu, pressikonverents, paneeldiskussioon.
Tulemus:
- Osalejad on omandanud uusi teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi, mis võimaldavad neil olla senisest märkimisväärselt tulemuslikumad oma töö korraldamisel ja -eesmärkide saavutamisel. Organisatsiooni mainekujundamist ja ideede turundamist mõistetakse kui vajadust, mitte kui võimalust.
- Koolitusgrupi liikmed oskavad tulemuslikult kasutada erinevate meediakanalite võimalusi. Suudetakse langetada õigeid turundusotsuseid.
- Osalejad on saanud hea karastuse avalike esinejatena läbi videokoolituse. Ollakse teadlikud mõjukuse suurendamise võimalustest ja viisidest ning osatakse end ettevalmistada läbirääkimisteks, pressikonverentsideks ja avalikeks esinemisteks.